Pusta spirala

Lacuna Coil, bo o nim tu mowa, to włoska grupa muzyczna grająca gothic metal. Ich muzyka inspirowana jest brzmieniem muzyki średniowiecznej, wpływ ten nie jest jednak tak widoczny jak u innych przedstawicieli tego gatunku.
Grać zaczęli w roku 1994 jako Sleep of Light nieco później jako Ethereal, w 1996 zmienili nazwę na Lacuna Coil.

Muzycy

Obecny skład zespołu
  • Cristina Scabbia - wokal
  • Andrea Ferro - wokal
  • Cristiano Migliore - gitara elektryczna
  • Marco Biazzi - gitara elektryczna
  • Marco Coti Zelati - ur. 19 sierpnia 1975 w Milianie, gitara basowa, instrumenty klawiszowe
  • Cristiano Mozzati - perkusja
Byli członkowie zespołu
  • Raffaele Zagaria - gitara elektryczna
  • Claudio Leo - gitara elektryczna
  • Steve Minelli - gitara elektryczna podczas koncertów marzec/kwiecień 1998
  • Leonardo Forti - instrumenty perkusyjne
  • Alice Chiarelli - instrumenty klawiszowe podczas koncertów marzec/kwiecień 1998
Dyskografia

Dema
  • 1996 Ethereal Demo
Albumy
  • 1999 In a Reverie
  • 2001 Unleashed Memories
  • 2002 Comalies
  • 2006 Karmacode

Mini albumy
  • 1997 Lacuna Coil
  • 2000 Halflife
Kompilacje
  • 2005 The EP's
Single
  • 2002 Heaven's A Lie
  • 2004 Swamped
  • 2006 Our Truth
  • 2006 Closer
  • 2006 Enjoy The Silence
  • 2007 Within Me
Wideografia
  • 2008 Visual Karma (Body, Mind and Soul)

Lacuna Coil - To Myself I Turned


I was born in another world
strictly connected to a piece of my mind
nothing more than a little land
it is a small cradle where I'm a kid
I am the princess in there,
nothing wrong in my fantasy world
I am the king, the nation,
no dictators or religions
no laws laid down for me
I have my own liberty inside of me
Nothing to lose, I want to live here

As you see I'm the only survivor in this land...

When did I hear this wind before
change like this to a deeper roar?
I'm starting to bleed another way
I just need some time to complete myself
these spotlights are here again
I can't see anything, I'm blind
this nature of time and space
makes me sick of the situation
I couldn't know if I...
if I will be strong enough for this
I have to choose, do I want to live here?

As you see I'm the only survivor in this land...

I couldn't know if I...
if I will be strong enough for this
I have to choose, do I want to live here?

As you see I'm the only survivor in this land


Polecam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.